ДЕН 1 | 06.07.2021

Програма

09:00 - 10:00

Регистрация

09:10 - 09:50

Workshop

Тони Карабашев

Живот, импровизация, брандинг!

  • Връзка на брандинг и импровизационен театър
  • Няколко ключови концепции в импровизационния театър - да направим другия успешен; да търсим събитията; да даваме сигнали; статуси; правила
  • Упражнения

10:00

Откриване

  • Даниел Димитров
  • Георги Малчев

Модул:

10:00 - 11:00

ЖИВОТЪТ НА ЕДИН БРАНД ПРЕЗ ГОДИНИТЕ

10:05ч. Дамян Дамянов

Историята на Surecheck през годините

  • Защо и как се създава бранд?
  • Бранда ли е това, което продава?
  • Как се подкрепя един бранд през годините, за да остане жив и атрактивен?

10:25ч. Савина Паликарева

Емоционалната връзка с бранда

  • Запомненият бранд е този, който консуматора успее да почувства
  • Брандовете могат да предизвикат емоции, а това вече е нещо, което се очаква от тях
  • Ще споделя с вас един успешен пример, за такъв тип кампания

10:45ч. Светослав Димов

Да си набуташ бранда между шамарите

  • През какви бранд приключения минахме, изграждайки най-големия IT job board в България

  • Как да изградиш много точки на взаимодействие с бранда, когато предлагаш услуга с ниска честота на употреба?

  • Защо изграждането на top of mind brand e единственият шанс за успех в marketplace проекти?

Модул:

11:00 - 12:00

НАЛАГАНЕ НА НОВ БРАНД

11:05ч. Илиян Любомиров

НАЛАГАНЕ НА НОВ БРАНД

  • Ценностите, които движат комуникацията.
  • Известните лица, които продават в България.
  • Да успееш веднъж е лесно. Как да задържиш успеха?

11:25ч. Габриела Стайкова и Стойчо Пампов

Изграждане на нов бранд с минимален маркетингов бюджет

  • добавена стойност 
  • маркетинг на съдържанието
  • маркетинг чрез преживявания

11:45ч. Йордан Йорданов

Налагане на нов бранд

  • Предизвикателствата да наложиш нов бранд в изцяло дигитална среда.
  • Синергията с Viber, която ни даде огромен тласък.
  • Данните като основа на вземане на решения за маркетинг активностите.

12:05 - 13:00

Обедна почивка

Модул:

13:00 - 14:00

B2B BRANDING

13:05ч. Калина Петкова

Успешнен брандинг в В2В среда

  • Носители на бранда при работа В2В
  • Ефективно предаване на посланията в специализирана среда

13:25ч. Александър Кръстев 

LinkedIn - поглед в B2B бъдещето

  • LinkedIn е платформата с най-високо доверие сред B2B маркетинг специалистите и по всичко личи, че мениджърите на професионалната мрежа смятат да се възползват максимално от това.
  • Как се промени напоследък LinkedIn, какво предстои да видим през следващите месеци и дали платформата ще се превърне в доминиращ B2B маркетплейс

13:45ч. Георги Малчев
Потребителска пътека за B2B брандинг
  • Потребителска пътека за B2B брандинг
  • В2В брандинг в дигиталната ера през призмата на Потребителите и на biases
  • Потребителската пътекa за В2В брандинг
  • Допълнителни материали за потребителска пътека за B2B брандинг
  • Какво предстои на workshop

14:05 - 14:25

Кафе пауза

Модул:

14:25 - 16:00

БРАНДИНГ НА НОВИ ПАЗАРИ И НОВИ ПРОДУКТИ

14:25ч. FIRECHAT с Юлиaна Борисова

На ръба между две поколения - Millennials and Generation Z

  • Wai Moment Hard Seltzer  - С какво се сблъскахме при изграждане на нова марка в нова категория, насочена към изцяло нова аудитория 
  • Предизвикателствата да те чуят - какво вълнува тази аудитория и как да ги достигнеш? 
  • Wai Moment Hard Seltzer - вкусът на безкрайното лято. Sure. Wai not?

14:45ч. Любина Любенова

Добавената стойност на В2В брандинга

  • Иновациите и дигитализацията като инструмент за В2В брандинг
  • Адаптиране на добри практики към нови пазари
  • Отговорността на водещите брандове в процеса

15:05ч. Валерия Гущерова-Бойчева

There is no Planet B: Устойчиво развитие в потреблението и предлагането.

  • Устойчиво потребление през последните години
  • Развитие на предлагането на продукти, щадящи околната среда
  • Серията ProClimate от dm - какво е продукт с неутрално въздействие върху околната среда и защо dm инвестира в създаването му.

15:25ч. Христина Станева

Брандът „Софийска опера и балет“ – успех и устойчивост

  • Летните фестивали на открито – запазена марка на Софийската опера
  • Брандът на Софийската опера на международна сцена – Opera Europa, гастроли, стрийминг Opera Vision
  • Доверието на публиката – партньорство и преоткриване


15:55ч. FIRECHAT с Борис Христов

От идея до 53 държави: Важността на премиум бранда

  • В този Fireside chat ще си говорим защо решихме да позиционираме бранда Present to Succeed Conference като премиум бранд и какво за нас в 356labs означава: “premium brand”.
  • Ще чуете също и през какво преминахме като процеси, за да стигнем до финалната концепция и как беше реализиран проекта “зад кулисите”. 


Модул:

16:10 - 17:10

ОНЛАЙН БРАНДИНГ

16:10ч. Жасмина Гевезиева

Създаване на нов бранд в дигитална среда

  • Избор на сегмент и позициониране. 
  • Целеви аудитории и buyer persona.
  • Архетип, звучене на бранд, бранд персоналност. 
  • Похвати и канали за комуникация с минимален бюджет.

16:30ч. Жюстин Томс

Онлайн общности и онлайн брандинг

  • Защо и как създаваме онлайн общност
  • Готови ли са хората? Двупосочност
  • Готови ли са брандовете? Рискове и възможности
  • Три бързи реални примена за вдъхновение
16:50ч.  Любомир Гетов

Поколения и брандове 

  • Ценностни системи на различните поколения
  • Адекватност на брандовете спрямо поколенията
  • Брандове, поколения и локални нагласи

Модул:

17:10 - 18:00

ОМНИКАНАЛНО ИЗЖИВЯВАНЕ

17:10ч. Мартин Инчев

Спорт за всички или всичко за спорта

  • Интегрирана компания, която работи за спорта
  • Преживяване, изградено върху обратната връзка и иновациите 
  • Движение за устойчиво развитие 

ДЕН 2 | 07.07.2021

09:00 - 10:00

Регистрация

09:10 - 09:50

Workshop

Тони Карабашев

Живот, импровизация, брандинг!

  • Връзка на брандинг и импровизационен театър
  • Няколко ключови концепции в импровизационния театър - да направим другия успешен; да търсим събитията; да даваме сигнали; статуси; правила
  • Упражнения

10:00

Откриване

  • Даниел Димитров
  • Георги Малчев

Модул:

10:05 - 10:20

Firechat

Радослав Бимбалов

Важните професионални теми, които ме вълнуват напоследък: 

  • data vs people  - как се поувлякохме да гледаме числата и забравихме за хората
  • или пък как брандовете вече не са лога, а хората, които стоят начело на брандовете.

Модул:

10:25 - 11:10

INFLUENCERS

10:25ч. Магдалена Сотирова

Брандовете, артистите, инфлуенсърите

  • Артистичен имидж и артистите като „бранд“.
  • Взаимодействие с търговски брандове – примери, развитие.
  • Ползи от партньорството бранд – известна личност. 
  • Възможностите за развитието на партньорството с помощта на социалните мрежи и използването на профилите на артистите като комуникационен канал.
  • Какви са страховете на брандовете при дългосрочно обвързване с артист.

10:45ч. Блажка Димитрова

Come to the green side

  • Ежедневните решения, които всеки от нас взема, определят общото ни бъдеще.
  • Да избереш да градиш бизнес, който е устойчив не само финансово, но и екологично, е стъпката към един по-здрав свят, от който всички имаме нужда.
  • Разбери как зеленото да бъде основният цвят в твоя бранд.

11:05ч. Боби Петров

Съществува ли истинската любов в инфлуенсър маркетинга?

  • Какво е общото между работата на брандове с инфлуенсъри и сюжетите в романтичните филми?
  • Какво могат да научат брандовете и инфлуенсърите един за друг от работата помежду си?
  • Какво означава “истинска любов” в контекста на инфлуенсър маркетинга и как изглежда тя?
  • Как зрителите/потребителите възприемат героите в съдържанието, което виждат?

 


Модул:

11:10 - 12:10

СТОЙНОСТНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

11:10ч. Иван Александров

В търсене на качествената храна

  • Силата на качествената храна
  • Качествена храна за по-добър живот
  • Фермерски продукти

11:30ч. Димитър Михайлов

Да бъдем по-здрави, без да сме роби на здравето си: екосистемата на BB-Team

  • Казват, че няма нищо по-лесно от това да бъдем здрави. Трябва само да спазваме “прости” правила за хранене, движение, сън, стрес, отношения, почивка, кожа, тренировки, хранителни добавки и още 10-тина други подробности.
  • Ако и вие сте пробвали без особен успех, елате да научите какво правим с екипа на BB-Team и как хората в нашата екосистема се справят супер, без излишен страх и предразсъдъци.

11:50ч. 

12:10 - 13:00

Обедна почивка

Модул:

13:05 - 15:00

EMPLOYER BRANDING

13:05ч. Мария Желязова

Ролята на storytelling в изграждането на работодателската марка (и не само)

  • Защо storytelling в изграждането на работодателската марка
  • Как да комуникираме историите на компания
  • Работещи практики с конкретни примери за storytelling 

13:25ч. Катерина Шопова и Рая Цветкова

Възможност за любима първа работа

  • Младежките програми на Лидл България в отговор на очакванията на поколението Z – инсайти, дизайн и реализация 
  • Employer banding през младежките програми

13:45ч. Станимира Ковачева
Изграждане на работодателска марка и маркетинг на преживяването. Защо трябва да вървят заедно?
  • Работодателска марка и емоции
  • Маркетинг на преживяването и как то се отразява на работодателската марка


14:05ч. Георги Георгиев

Формула за автентична работодателска марка.

  • Представяне на процес по изграждане и управление на работодателска марка
  • Има ли пряк път? 
  • Какви са 3-те вида подходи в работодателската марка у нас и по света?

15:00 - 15:30

Workshop

Георги Малчев

Три модела за планиране и скалиране на employer branding

  • Три приложими модела за планиране и скалиране на employer branding
  • Карта на емпатията и скалирането й
  • Метод на инверсията и приложимост
  • Кръгче на комуникацията за планиране и за скалиране