ДЕН 1 | 06.07.2021
Програма
09:00 - 10:00
Регистрация
09:10 - 09:50
Workshop
Живот, импровизация, брандинг!
- Връзка на брандинг и импровизационен театър
- Няколко ключови концепции в импровизационния театър - да направим другия успешен; да търсим събитията; да даваме сигнали; статуси; правила
- Упражнения
10:00
Откриване
- Даниел Димитров
- Георги Малчев
Модул:
ЖИВОТЪТ НА ЕДИН БРАНД ПРЕЗ ГОДИНИТЕ
Историята на Surecheck през годините
- Защо и как се създава бранд?
- Бранда ли е това, което продава?
- Как се подкрепя един бранд през годините, за да остане жив и атрактивен?
10:25ч. Савина Паликарева
Емоционалната връзка с бранда
- Запомненият бранд е този, който консуматора успее да почувства
- Брандовете могат да предизвикат емоции, а това вече е нещо, което се очаква от тях
- Ще споделя с вас един успешен пример, за такъв тип кампания
10:45ч. Светослав Димов
Да си набуташ бранда между шамарите
-
През какви бранд приключения минахме, изграждайки най-големия IT job board в България
-
Как да изградиш много точки на взаимодействие с бранда, когато предлагаш услуга с ниска честота на употреба?
-
Защо изграждането на top of mind brand e единственият шанс за успех в marketplace проекти?
Модул:
НАЛАГАНЕ НА НОВ БРАНД
НАЛАГАНЕ НА НОВ БРАНД
- Ценностите, които движат комуникацията.
- Известните лица, които продават в България.
- Да успееш веднъж е лесно. Как да задържиш успеха?
11:25ч. Габриела Стайкова и Стойчо Пампов
Изграждане на нов бранд с минимален маркетингов бюджет
- добавена стойност
- маркетинг на съдържанието
- маркетинг чрез преживявания
11:45ч. Йордан Йорданов
Налагане на нов бранд
- Предизвикателствата да наложиш нов бранд в изцяло дигитална среда.
- Синергията с Viber, която ни даде огромен тласък.
- Данните като основа на вземане на решения за маркетинг активностите.
12:05 - 13:00
Обедна почивка
Модул:
B2B BRANDING
Успешнен брандинг в В2В среда
- Носители на бранда при работа В2В
- Ефективно предаване на посланията в специализирана среда
13:25ч. Александър Кръстев
LinkedIn - поглед в B2B бъдещето
- LinkedIn е платформата с най-високо доверие сред B2B маркетинг специалистите и по всичко личи, че мениджърите на професионалната мрежа смятат да се възползват максимално от това.
- Как се промени напоследък LinkedIn, какво предстои да видим през следващите месеци и дали платформата ще се превърне в доминиращ B2B маркетплейс
13:45ч. Георги Малчев
Потребителска пътека за B2B брандинг
- Потребителска пътека за B2B брандинг
- В2В брандинг в дигиталната ера през призмата на Потребителите и на biases
- Потребителската пътекa за В2В брандинг
- Допълнителни материали за потребителска пътека за B2B брандинг
- Какво предстои на workshop
14:05 - 14:25
Кафе пауза
Модул:
14:25 - 16:00
БРАНДИНГ НА НОВИ ПАЗАРИ И НОВИ ПРОДУКТИ
На ръба между две поколения - Millennials and Generation Z
- Wai Moment Hard Seltzer - С какво се сблъскахме при изграждане на нова марка в нова категория, насочена към изцяло нова аудитория
- Предизвикателствата да те чуят - какво вълнува тази аудитория и как да ги достигнеш?
- Wai Moment Hard Seltzer - вкусът на безкрайното лято. Sure. Wai not?
14:45ч. Любина Любенова
Добавената стойност на В2В брандинга
- Иновациите и дигитализацията като инструмент за В2В брандинг
- Адаптиране на добри практики към нови пазари
- Отговорността на водещите брандове в процеса
15:05ч. Валерия Гущерова-Бойчева
There is no Planet B: Устойчиво развитие в потреблението и предлагането.
- Устойчиво потребление през последните години
- Развитие на предлагането на продукти, щадящи околната среда
- Серията ProClimate от dm - какво е продукт с неутрално въздействие върху околната среда и защо dm инвестира в създаването му.
15:25ч. Христина Станева
Брандът „Софийска опера и балет“ – успех и устойчивост
- Летните фестивали на открито – запазена марка на Софийската опера
- Брандът на Софийската опера на международна сцена – Opera Europa, гастроли, стрийминг Opera Vision
- Доверието на публиката – партньорство и преоткриване
15:55ч. FIRECHAT с Борис Христов
От идея до 53 държави: Важността на премиум бранда
- В този Fireside chat ще си говорим защо решихме да позиционираме бранда Present to Succeed Conference като премиум бранд и какво за нас в 356labs означава: “premium brand”.
- Ще чуете също и през какво преминахме като процеси, за да стигнем до финалната концепция и как беше реализиран проекта “зад кулисите”.
Модул:
ОНЛАЙН БРАНДИНГ
Създаване на нов бранд в дигитална среда
- Избор на сегмент и позициониране.
- Целеви аудитории и buyer persona.
- Архетип, звучене на бранд, бранд персоналност.
- Похвати и канали за комуникация с минимален бюджет.
16:30ч. Жюстин Томс
Онлайн общности и онлайн брандинг
- Защо и как създаваме онлайн общност
- Готови ли са хората? Двупосочност
- Готови ли са брандовете? Рискове и възможности
- Три бързи реални примена за вдъхновение
Поколения и брандове
- Ценностни системи на различните поколения
- Адекватност на брандовете спрямо поколенията
- Брандове, поколения и локални нагласи
Модул:
ОМНИКАНАЛНО ИЗЖИВЯВАНЕ
Спорт за всички или всичко за спорта
- Интегрирана компания, която работи за спорта
- Преживяване, изградено върху обратната връзка и иновациите
- Движение за устойчиво развитие
ДЕН 2 | 07.07.2021
09:00 - 10:00
Регистрация
09:10 - 09:50
Workshop
Живот, импровизация, брандинг!
- Връзка на брандинг и импровизационен театър
- Няколко ключови концепции в импровизационния театър - да направим другия успешен; да търсим събитията; да даваме сигнали; статуси; правила
- Упражнения
10:00
Откриване
- Даниел Димитров
- Георги Малчев
Модул:
Firechat
Важните професионални теми, които ме вълнуват напоследък:
- data vs people - как се поувлякохме да гледаме числата и забравихме за хората
- или пък как брандовете вече не са лога, а хората, които стоят начело на брандовете.
Модул:
INFLUENCERS
Брандовете, артистите, инфлуенсърите
- Артистичен имидж и артистите като „бранд“.
- Взаимодействие с търговски брандове – примери, развитие.
- Ползи от партньорството бранд – известна личност.
- Възможностите за развитието на партньорството с помощта на социалните мрежи и използването на профилите на артистите като комуникационен канал.
- Какви са страховете на брандовете при дългосрочно обвързване с артист.
10:45ч. Блажка Димитрова
Come to the green side
- Ежедневните решения, които всеки от нас взема, определят общото ни бъдеще.
- Да избереш да градиш бизнес, който е устойчив не само финансово, но и екологично, е стъпката към един по-здрав свят, от който всички имаме нужда.
- Разбери как зеленото да бъде основният цвят в твоя бранд.
11:05ч. Боби Петров
Съществува ли истинската любов в инфлуенсър маркетинга?
- Какво е общото между работата на брандове с инфлуенсъри и сюжетите в романтичните филми?
- Какво могат да научат брандовете и инфлуенсърите един за друг от работата помежду си?
- Какво означава “истинска любов” в контекста на инфлуенсър маркетинга и как изглежда тя?
- Как зрителите/потребителите възприемат героите в съдържанието, което виждат?
Модул:
СТОЙНОСТНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
В търсене на качествената храна
- Силата на качествената храна
- Качествена храна за по-добър живот
- Фермерски продукти
11:30ч. Димитър Михайлов
Да бъдем по-здрави, без да сме роби на здравето си: екосистемата на BB-Team
- Казват, че няма нищо по-лесно от това да бъдем здрави. Трябва само да спазваме “прости” правила за хранене, движение, сън, стрес, отношения, почивка, кожа, тренировки, хранителни добавки и още 10-тина други подробности.
- Ако и вие сте пробвали без особен успех, елате да научите какво правим с екипа на BB-Team и как хората в нашата екосистема се справят супер, без излишен страх и предразсъдъци.
11:50ч.
12:10 - 13:00
Обедна почивка
Модул:
EMPLOYER BRANDING
Ролята на storytelling в изграждането на работодателската марка (и не само)
- Защо storytelling в изграждането на работодателската марка
- Как да комуникираме историите на компания
- Работещи практики с конкретни примери за storytelling
13:25ч. Катерина Шопова и Рая Цветкова
Възможност за любима първа работа
- Младежките програми на Лидл България в отговор на очакванията на поколението Z – инсайти, дизайн и реализация
- Employer banding през младежките програми
13:45ч. Станимира Ковачева
Изграждане на работодателска марка и маркетинг на преживяването. Защо трябва да вървят заедно?
- Работодателска марка и емоции
- Маркетинг на преживяването и как то се отразява на работодателската марка
14:05ч. Георги Георгиев
Формула за автентична работодателска марка.
- Представяне на процес по изграждане и управление на работодателска марка
- Има ли пряк път?
- Какви са 3-те вида подходи в работодателската марка у нас и по света?
15:00 - 15:30
Workshop
Три модела за планиране и скалиране на employer branding
- Три приложими модела за планиране и скалиране на employer branding
- Карта на емпатията и скалирането й
- Метод на инверсията и приложимост
- Кръгче на комуникацията за планиране и за скалиране