Христина Станева

Христина Станева

Заместник-директор на Софийската опера и балет

https://www.operasofia.bg

Христина Станева има повече от 15 години опит в сферата на маркетинга и мениджмънта. От 2013 г. е заместник-директор в Софийската опера и балет. Част от отговорностите й включват разработване и осъществяване на маркетингова стратегия на Софийската опера, ръководство и контрол на продажбите, изграждане на корпоративен имидж, реализация на рекламни кампании, развитие на дигиталния маркетинг, връзки с обществеността и персонализирана комуникация с публиката.

Като мениджър участва активно в подготовката и осъществяването на значими проекти на Операта – гостуванията във Филипи, Гърция (2013), Фюсен, Германия (2015), ежегодния летен фестивал „Опера в парка”, „Опера на върховете“ – Белоградчишки скали, „Крепост на вековете – Баба Вида“, гр. Видин (сцена на шлеп на р. Дунав, 2016), гастрол в Болшой театър, Москва (2018), „Музи на водата“ – езерото Панчарево (2020, 2021), фестивалите „Портал на два свята“ – Цари Мали град (2020), „На опера в полите на Витоша“ – киноцентър Бояна (2020) и редица други.

Тема:

Брандът „Софийска опера и балет“ – успех и устойчивост

  • Летните фестивали на открито – запазена марка на Софийската опера
  • Брандът на Софийската опера на международна сцена – Opera Europa, гастроли, стрийминг Opera Vision
  • Доверието на публиката – партньорство и преоткриване