
Любина Любенова
Маркетинг мениджър регион Южни Балкани Винербергер
През 2001-ва завършва магистърска степен на „Немска филология“ в Софийски университет. През 2006 записва и „Маркетинг, реклама и бизнес комуникации“ в УНСС и завършва магистърска степен с отличен с дипломна работа на тема “Налагане на иновационни продукти на пазара”.
Започва професионалния си път през 2001 и работи като маркетинг специалист във фирма Алукьонигщал. През 2007 се присъединява към екипа на Винербергер и работи изцяло в сегмента керамични блокове Porotherm. През 2015 поема нов сегмент под бранда Tondach. През 2018 приема позицията Маркетинг мениджър за регион Южни Балкани (България, Македония, Косово и Албания). През май 2021 поема трети продуктов сегмент за региона - настилките Semmelrock.
Тема:
Добавената стойност на В2В брандинга
- Иновациите и дигитализацията като инструмент за В2В брандинг
- Адаптиране на добри практики към нови пазари
- Отговорността на водещите брандове в процеса