
Валерия Гущерова-Бойчева
Маркетинг мениджър dm България
https://www.dm-drogeriemarkt.bg/
Валерия Гущерова-Бойчева ръководи отдел “Реклама и комуникации” в дрогерийната верига dm България, която вече 12 години успешно оперира на нашия пазар. Освен с многообразния си асортимент, включващ над 14 000 дрогерийни стоки като козметика, продукти за тяло, коса, домакинстово, бебе и др., dm е известна и като една от големите европейски компании с постоянство в социалната си политика и практиките за устойчиво развитие както в България, така и в останалите 11 държави от концерна. Още края на миналия век dm започва поетапно да въвежда ценова политика на “трайно изгодни цени” в държавите, в които оперира, като по този начин стимулира клиентите си да пазаруват осъзнато. Днес компанията повече от всичко се старае чрез предлаганите продукти от собствените си марки, а и част от тези на своите партньори, да намали негативното въздействие на човека върху околната среда
Тема:
There is no Planet B: Устойчиво развитие в потреблението и предлагането.
- Устойчиво потребление през последните години
- Развитие на предлагането на продукти, щадящи околната среда
- Серията ProClimate от dm - какво е продукт с неутрално въздействие върху околната среда и защо dm инвестира в създаването му.