
Боби Петров
Managing Director, Datenwerk Bulgaria
Боби Петров работи в сферата на медиите и комуникациите от 10 години. В последните 5 от тях планира и реализира интегрирани дигитални стратегии за брандове, които искат да скъсят пътя до своите клиенти по автентичен и ефективен начин. От март 2021 г. е Managing Director на Datenwerk Bulgaria (https://datenwerk.bg) - българска агенция с австрийски корени, фокусирана върху стратегически дигитални решения и изграждане на дигитални бранд екосистеми.
Тема:
Съществува ли истинската любов в инфлуенсър маркетинга?
- Какво е общото между работата на брандове с инфлуенсъри и сюжетите в романтичните филми?
- Какво могат да научат брандовете и инфлуенсърите един за друг от работата помежду си?
- Какво означава “истинска любов” в контекста на инфлуенсър маркетинга и как изглежда тя?
- Как зрителите/потребителите възприемат героите в съдържанието, което виждат?